Група "Пташенята"

 

Наш девіз: Ми маленькі пташенята,

Любим бігати і грати, працювати та співати.

В нашій групі дуже мило, гарно, світло і красиво,

Нам усе цікаво дуже, ми до всього небайдужі.


Кадровий паспорт групи

Вихователь

Русецька Валентина Анатоліївна

 

Професійне кредо: «Все життя навчайся у дітей»

 

Працює в ДНЗ з 2006 року.

Кваліфікаційнв категорія: «спеціаліст першої категорії»

Освіта, фах: повна, вища, Кам’янець-Подільський державний університет, спеціальність «Українська мова та література. Українознавство»


Вихователь

Проданчук Ольга Василівна

 

Професійне кредо:

Дорогу я обрала у житті

Таку, яку сама обрать хотіла

І скільки я по цій дорозі йду,

Ніколи про свій  вибір  не жаліла.

І завжди я гордитись буд тим,

Що доля саме так у мене склалась.

Як би ще раз прийшло обирать,

Я б ні хвилини не вагалась.

 

Працює в ДНЗ з 2002 року.

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст першої категорії»

 

Освіта, фах: повна, вища, Хмельницький   гуманітарно-педагогічний  інститут. Спеціальність: «Вчитель початкових класів»


Помічник вихователя

Полєвцова Тетяна Валеріївна

 

Працює в ДНЗ з 1998 року.

 

Освіта: середньо-спеціальна.


Дошкілля широко відкриває двері у навколишній світ

 Часто батьки вважають, що для того, щоб підготувати малюка до школи досить навчити його лічити, розпізнавати літери, читати. Але підготовка до школи має набагато ширший зміст. Мотиваційна і розумова готовність, емоційно - вольовий розвиток фізичне загартування дитини забезпечуються спільними зусиллями як дошкільного закладу так і сім’ї. Шкільне навчання - це серйозне навантаження в житті дитини, і вона до нього повинна бути добре підготовлена, насамперед фізично.

 Готовність до шкільного навчання характеризується рядом рис. Першою з них є наявність позитивного ставлення до навчання, до школи, бажання вчитись.

 Спеціальні дослідження показують, що основним мотивом вступу дітей до школи і є бажання вчитися. Інтерес до школи, бажання вчитися формується у дітей в процесі засвоєння знань. Чим яскравіше і багатше розкриваються перед ними явища природи і суспільства, тим більш вдало проходять заняття, тим більше збуджується інтерес до знань. Бажання вчитися зміцнюється в міру того, як дитина оволодіває здатністю ставити навчальну мету і мотивувати її.

 Отже, одне з основних завдань вихователів і батьків полягає в тому, щоб пробуджувати у дітей бажання вчитися, виховувати інтерес до знань, любов до школи на основі формування в них реальних уявлень про неї і про вимоги шкільного навчання. На теми шкільного життя можна говорити і вдома, і під чає прогулянки, і навіть коли прийшли в гості до знайомих, в сім’ї в яких є школярі.

 Дошкільнята дуже допитливі. Своїми «чому?», «навіщо?», «як?» вони виявляють інтерес до навколишнього світу, намагаються пізнати його. Не все можна доступно й кваліфіковано пояснити дитині, не на всі їхні запитання найдеться готова відповідь. Наприклад: не можна доступно дитині пояснити походження блискавки, дощу, таємницю народження, причини смерті і т.д. Що ж робити в таких випадках? Недопустима негативна відповідь: «не знаю», «не розумію», «відчинись». Краще сказати дитині, що коли підеш до школи, будеш уважним, дізнаєшся про це явище докладніше. Завдяки подібним поясненням у дітей створюється уявлення, що школа існує не для того, щоб гратись, а щоб дізнатися про нове, невідоме.