Група "Капітошки"

 

Наш девіз:

Кап-кап-кап, капає веселий дощик

Кап-кап-кап, наша група – «Капітошки»

 

Життєве кредо групи:

«Ставлення до дітей – міра духовної гідності людини»


Кадровий паспорт групи

Вихователь

Ризак Анна Вікторівна

 

Професійне кредо: «Щасливе, усміхнене обличчя дитини в садочку – найвища оцінка діяльності вихователя».

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

 

Освіта: Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Спеціальність: «Дошкільна освіта».

 

В ДНЗ працює з 2015 року. Постійно поглиблює свої знання з методики навчально-виховної роботи та з дитячої психології, успішно втілює їх у практичній діяльності.


Помічник вихователя

Решетнік Олена Василівна

 

Освіта: середня.

Стаж роботи: 9 років.

 

Відповідально ставиться до своєї роботи. Користується повагою серед батьків. З любов’ю відноситься до дітей.


«Ось які ми Капітошки»

У садочку «Світлячок» є багато діточок.

 Одна з груп – це група наша.

 Кап-кап-кап, капає веселий дощик.

 Кап-кап-кап, група – Капітошки.

 Кожна дитинка – це мала Краплинка,

 А ми – досвідченні Хмаринки, які розвивають,

 Виховують, формують Краплинки.

 Хмаринки краплинки у пацьорочки збирають

 Різні ігри, танці та пісні співають.

 Хмаринки з Краплинками весь світ оглядають,

 Досліджують, цікавляться, в осередки заглядають.

 У садочку граємось ми, свята весело святкуєм.

 Тож ніколи не нудьгуєм.


Сенсорне виховання дітей раннього віку

Сенсорне виховання дітей дуже різноманітне. Воно містить у собі ознайомлення з ознаками і властивостями предметів, знайомство з величиною, фактурою, смаком, звучанням, формою, орієнтування в часі. І це ще не весь список.

Як же має бути поставлено виховання дітей щоб вони отримували правильно сенсорний розвиток? У якій формі, в яких обсягах, як часто?

Сенсорний розвиток дитини відбувається як на спеціальних заняттях, так і в повсякденному житті. Причому в повсякденному житті дитині, на рівні з власним досвідом, потрібні коментарі дорослого. Дорослий повинен звернути увагу малюка, залучити його, дати завдання, орієнтоване на сенсорний розвиток.

Для того, щоб планомірно й систематично здійснювати сенсорне виховання дитини в родині, необхідно знати основні принципи побудови спілкування з дітьми:

  • Допитливі діти ростуть у допитливих батьків. Не піддавайтеся ілюзії, що ви все про все вже знаєте. Відкривайте світ разом з вашим малюком.
  • Розмовляйте з дитиною - спочатку називаючи навколишні предмети, пізніше - дії, ознаки й властивості предметів, пояснюйте навколишній світ і формулюйте закономірності, міркуйте вголос, обґрунтовуйте свої судження.
  • Задавайте дитині якнайбільше питань.
  • Завжди уважно вислухуйте міркування дитини й ніколи не іронізуйте над ними. Поважайте її інтелектуальну працю.
  • Відшукуйте й приносьте додому цікаві речі, книги, історії. Ділиться цим з дитиною. Нехай вона не все й не відразу зрозуміє: розвиваюче спілкування - це завжди небагато спілкування «навиріст».
  • По можливості, багато подорожуйте з дитиною.
  • Запрошуйте в будинок цікавих людей, при спілкуванні з ними не відправляйте дитину «пограти в сусідній кімнаті».
  • Ходіть з дитиною в музеї.
  • Проводьте спільні спостереження й досліди.
  • Емоційно підтримуйте дослідницьку діяльність дитини. Заохочуйте її ініціативу й самостійність. Створюйте умови для реалізації її задумів.
  • Зробіть свої захоплення предметом спілкування з дитиною.