Перспективне планування гуртка «Пізнайко»

з/п

Тема

Мета

Дата

Примітка

1.

«Пізнайко»-друг всім малюкам»

Розвивати стійку увагу під час перегляду журналів інтерес до них. Ознайомити дітей з журналами: «Пізнайко», «Диво-деревце», «Жирафа», розширити уявлення дітей про багатоцільове використання журналу; визначити рівень пізнавальної активності дошкільнят, використовуючи диференційований підхід.

03.10.16р.

 

 

2.

«Маленькі чомусики»

Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення. Вчити правильно будувати питальне речення. Продумувати і формувати запитання щодо конкретного предмета чи явища з метою виділення найістотнішого за допомогою багатоканального сприймання, обґрунтовувати відповіді.

10 -12.10.16р.

 

3.

«На світі все на щось є схожим»

Розвивати самостійне сприйняття, творче мислення, фантазію пізнавально -пошукову діяльність вміння обґрунтовувати свою думку .Формувати вміння дітей знаходити схожість предметів за однією або кількома ознаками;

17- 19.10.16р.

 

 

 

4.

«В ігри граємося і навчаємося»

Розвивати у дітей зацікавленість і спілкування. Виховувати допитливість, зосередженість, позитивні емоції. Вправлятися у вмінні мислити за допомогою таких логічних прийомів як аналіз, синтез, порівняння, узагальнення; вчити мотивувати свою думку.

24 -26.10.16р.

 

5.

«У лісовій школі»

Розвивати монологічне мовлення. Ознайомити з мовою знаків за допомогою яких можна позначати будь-яку характерну ознаку, вправляти дітей в умінні обґрунтовувати свою думку; вчити дітей підбирати знаки до відповідних властивостей та якостей предметів.

31.10 - 02.11.16р.

 

6.

«Нісенітниця»

Розвивати слухові та дотиково -рухові аналізатори. Вчити за допомогою знаків розв’язувати конкретні завдання, порівнювати різні речі. Формувати вміння орієнтувати в часі засновано переважно на позачасових моментах.

07-09.11.16р.

 

7.

« Цікавинки – веселинки»

Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Формувати правильну вимову всіх звуків рідної мови. Вдосконалювати вміння дітей перетворювати мову властивостей на мову дій, вибудовувати ланцюжок дій.

14-16.11.16р.

 

8.

« Будуємо алгоритми»

Розвивати просторові уявлення дітей. Ознайомити дітей з алгоритмами, формувати вміння за допомогою них складати творчі розповіді, встановлювати послідовність дій, активізувати пізнавальну діяльність.

21-23.11.16р.

 

9.

«Голуба краплинка.»

Розвивати уявлення про зовнішні ознаки води. Збагатити знання дітей про воду як розчинник, поглибити знання про силу води та використання цієї властивості; про те що різні коливання води можуть створювати музичні звуки.

28-30.11.16р.

 

 

 

10.

«Що відбувається, як розчиняється»

Розвивати пізнавальний інтерес до перетворення води. Дати поняття, що таке «фільтрація води». Ознайомлення дітей з властивостями льоду.

05-07.12.16р.

 

11.

«Маленьке перетворення»

Розвивати пошуковий інтерес до дослідницької діяльності. Довести дітям, що вода є в кожному живому організмі; розшити і закріпити знання дітей про різні стани води, про її перетворювальну діяльність.

12-14.12.16р.

 

12.

«Чи цікава вам так працювати?»

Розвивати довільну увагу, яка відповідає виконаним завданням,і вміє спеціально на них зосереджуватися. Вдосконалювати вміння дітей читати, малювати різні предмети за допомогою цифрових орієнтирів, використовуючи цифрову схему.

19-21.12.16р.

 

13.

«Дивовижне поруч»

Розвивати вміння вести пошукову діяльність, асоціативного мислення, уяви, бажання експериментувати з кольорами. Виховувати повагу до майстрів творителів. Вчити змішувати різні фарби, отримуючи цікавий результат.

26-28.12.16р.

 

14.

«В світі барв та чудес»

Розвивати виконавську майстерність і вправність. Виховувати цікавість, допитливість, позитивні емоції. Продовжувати вдосконалювати вміння дітей малювати зібраним папером та технікою штампування.

02-.04.16р.

 

15.

«Свічка – чарівнича»

Розвівати інтерес до чогось нового і цікавого. Ознайомити дітей з походженням свічки, використанням, її властивостями, навчити безпечному поводженню з нею.

09-11.01.17р.

 

16.

« Екологічний турнір»

Розвивати логічне мислення увагу. Узагальнити знання дітей про необхідність повітря для всього живого. За допомогою доступних

16-18.01.17р.

 

 

 

 

 

 

засобів показати, що повітря є скрізь: у воді, землі, продуктах в організмі людини, воно прозоре, невидиме, рухається в усіх напрямах.

 

 

17.

«Вітер, вітрище»

Розвивати цікавість інтерес до нового. Сформувати елементарні уявлення про ознаки та властивості вітру. За допомогою спостережень та дослідів підводити дітей до самостійних висновків.

23-25.01.17р.

 

18.

«Цікавий світ королівства магнітів.»

Розвивати вміння проявляти увагу, допитливість. Ознайомити з магнітами та їх властивостями. Вчити визначати, які предмети притягуються магнітами.

30.01 -01.02.17р.

 

19.

«Чарівна паличка»

Розвивати мовлення, стійку увагу. Проявляти фантазію та вигадку, передаючи образ персонажа. Формувати вміння дітей придумувати небилиці, нові казки, змінювати початок чи кінець знайомих казках, вводити в дію нових героїв.

06-08.02.17р.

 

20.

« У країні звуковичків»

Розвивати пізнавальний інтереси. Формувати вміння дітей орієнтуватися на аркуші паперу, працювати за словесною інструкцією малювати різні предмети за допомогою цифрових орієнтирів, використовуючи цифрові схеми.

13-15.02.17р.

 

21.

«Маленькі таємниці звичайного паперу»

Розвівати інтерес до пізнання нового. Ознайомити з історією виникнення паперу та з деякими його властивостями.

20-22.02.17р.

 

22.

«Його величність- сірничок»

Розвівати логічне мислення, допитливість. Ознайомити дітей з освоєнням та видобутком вогню, познайомити з його властивостями, закріпити правила протипожежної безпеки.

27-01.03.17р.

 

 

23.

«У пошуках дороговказів»

Розвивати знання про пожежу. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я. Сприяти засвоєнню правил протипожежної безпеки.

06.03.17р.

 

24.

«Чарівні фігурки»

Розвивати вміння працювати з різними видами конструктивної діяльності. Ознайомити дітей з конструюванням з сірників. Вчити будувати з допоміжного матеріалу.

13-15.03.17р.

 

25.

«Країна Цифрандія»

Розвивати математичні здібності. Ознайомити дітей з казками про цифри, закріпити знання про них, вправляти в умінні слів ставляти цифру з кількістю предметів, формувати вміння працювати за схемою.

20-22.03.17р.

 

26.

«У Царстві Кмітливчиків»

Розвивати логічне мислення, пам’ять. Ознайомити дітей з казкою про математичні знаки , -.Формувати вміння складати та розв’язувати приклади та задачі, користуючись цифрами та знаками

27.03-

29.03.17р.

 

27.

«Сипке диво»

Розвивати допитливість у пошуково - дослідницькій діяльності, сенсорно-перцептивні здібності. Ознайомити дітей з властивостями піску. Удосконалювати дрібну моторику, орієнтацію в просторі.

03-05.04.17р.

 

28.

«Мандрівка до країні тканин»

Розвивати допитливість, цікавість. Формувати уявлення дітей про такий матеріал як тканина. Ознайомити з деякими видами, властивостями та їхнім використанням. Вчити досліджувати, розрізняти тканини на доти.

10-12.04.17р.

 

29.

«У космосі побуваємо»

Розвивати знання дітей про космос. Продовжувати вчити діяти за вказівкою вихователя, використовуючи зоровий та слуховий аналізатори, знайомство з космосом.

17-19.04.17р.

 

 

 

зо.

«Світ пластмаси»

Розвивати уявлення дітей про пластмасу та вироби з неї, про характерні особливості та властивості цього матеріалу. Поглибити знання про екологічні проблеми, пов’язані з недбалим ставленням до виробів із пластмаси і пластику.

24-26.04.17р.

 

31.

«Рукам своїм не вірю»

Розвивати фантазію, бажання творити. Познайомити з різними цікавими перетвореннями. Вчити самостійно творити ці перетворення.

03-08.05.17р.

 

32.

«Сила електричного заряду»

Розвивати пізнавальний інтерес, кмітливість. Виховувати вміння бережно користуватися електроенергією. Ознайомити малюків з електрикою. Формувати знання про силу електричного струму. Його потреба у суспільстві і житті людей.

10-15.05.17р.

 

33.

« Вулкан в домашніх умовах»

Розвивати пошуково - дослідницьку діяльність. Сформувати знання про природні умови, ознайомити з виверженням вулканів. Продовжувати пізнавати природні умови.

17-22.05.17.

 

34.

«Брейн-ринг»

Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, пам’ять. Перевірити ріст пізнавального потенціалу дошкільнят, вміння використовувати на практиці здобуті знання.

24-29.05 .17.